.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قصاص برای پدر زنی که دامادش را با چکش کشت

با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران، یک مرد و دختر نوعروسش به اتهام قتل داماد به قصاص محکوم شدند.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
غروب شنبه 25 تیر 84 مرد جوان موتورسواری در حوالی خیابان افسریه مرد سالخورده و زن جوانی را دید که به طور مرموزی کنار «کمد» چوبی ایستاده بودند. مرد موتورسوار ناگهان با مشاهده پای یک انسان که از کمد بیرون افتاده بود بلافاصله پلیس را خبر کرد. مأموران نیز پس از حضور در محل مورد نظر با جسد خونین مرد جوانی روبه‌رو شدند.

زن جوان در نخستین بازجویی‌ها مدعی بود شوهرش ـ صمدـ شب گذشته در پی مشاجره لفظی خودزنی کرده است اما پدرش بلافاصله قتل داماد را به گردن گرفت و اعتراف کرد در هواخواهی از دخترش تازه داماد را کشته است.

در جلسه محاکمه دیروز که در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «نورالله عزیزمحمدی» برگزار شد، ابتدا نماینده دادستان با بیان کیفرخواست گفت: در این پرونده «جبار» و «آزیتا» ـ پدر و دختر ـ متهم به مشارکت در قتل عمدی «صمد» هستند.

سپس «جبار» در دفاع از خود گفت: یک سال از ازدواج دخترم می‌گذشت که متوجه شدم او از آزارهای شوهرش به ستوه آمده و به فکر طلاق است. چند روز قبل از حادثه با تماس تلفنی دخترم به تهران آمدم و پس از گفت‌وگوهای طولانی از دامادم خواستم به طور توافقی از هم جدا شوند. اما آنها بر سر مهریه و نفقه با هم اختلاف داشتند. عصر جمعه نیز مشاجره شدیدی بین آنها درگرفت که دامادم به دختر و خانواده‌ام ناسزا گفت. دقایقی بعد وقتی «صمد» به خواب رفت از شدت عصبانیت با چکش چند ضربه به سرش زدم و دخترم هم چند ضربه با آچار به سر او زد. برای مخفی ماندن راز جنایت جسد را در پتویی پیچیده و داخل کمد قرار داده و به سمت شرق تهران حرکت کردیم. اما در بین راه راننده وانت که به موضوع مشکوک شده بود کمد را پائین انداخت و ما را هم پیاده کرد.

قاضی «عزیزمحمدی» و چهار قاضی مستشارش «جبار» و «آزیتا» را به قصاص نفس ـ اعدام ـ محکوم کردند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.